Implementujeme nástroje, metody, postupy a standardy projektového řízení bez závislosti na certifikační platformě ve společnostech nezávisle na typu zaměření. Od úvodní analýzy procesů přes audit stávajících a plánovaných projektů až po vypracování strategie řízení projektů, programů a portfolií.
PM Professional Consulting Services (PCS)
- Konzultační služby v oblasti projektového řízení
- Implementace projektového řízení ve firmách
- Příprava strategického řízení pomocí PM
- Řízení projektů
- Řízení projektových rizik
- Koordinace a podpora projektů
- Řízení kvality v projektech
- Řízení krizových projektů
- Předání know - how
- Příprava vzdělávacích programů na míru
- Outsourcing projektových manažerů
Služby projektového řízení PM PROGRAMME pomáhají organizacím řídit jejich projekty a identifikovat a omezovat rizika selhání projektů.
Pomáháme klientům při rozvoji procesů jejich projektových nebo programových kanceláří.
Vyhodnocujeme nebo dohlížíme na dodávky systémových integrátorů a dalších dodavatelů klienta z hlediska kvality, rozsahu a včasnosti.
Pomáháme zdokonalovat procesy spojené s vývojem nových produktů nebo s řízením projektových portfolií.
Služby projektového řízení jsou určeny pro jakoukoliv organizaci nebo instituci s velkými rozvojovými projekty, s různými projekty řízení obchodní činnosti, různými metodologiemi nebo projekty přímo ovlivňujícími hospodářské výsledky firmy a pro jakoukoliv organizační složku zodpovědnou za určité portfolio projektů.
Implementace projektové kanceláře
Cílem této služby PM Programme PMO je zefektivnění fungování organizace v oblasti projektového řízení, což je dáno nejen potřebou zajistit bezchybnou a bezproblémovou realizaci projektů, ale i zefektivnit i další vykonávané činnosti. Zřízení projektové kanceláře zahrnuje zejména tyto aktivity:
- vstupní analýza aktuálního stavu projektového řízení v organizaci,
- nastavení systému projektového řízení - identifikace procesů v rámci řízení projektů a jejich narovnání, sestavení procesního modelu,
- ustavení projektové kanceláře a její zakomponování do organizační struktury včetně nastavení nebo aktualizace kompetenčního modelu a úpravy organizační struktury,
- vytvoření a následná aplikace metodiky projektového řízení a navazujících metodických příruček a manuálů pro projektové řízení,
- proškolení všech zainteresovaných zaměstnanců (prezenčně i eLearning),
- nábor nových zaměstnanců na pozici projektového manažera nebo přeřazení stávajících zaměstnanců včetně vytvoření popisů práce,
- Professional Consulting Services (Pragoeduca PCS)