Akademie manažerů/mistrů > Umění odhalování potřeb druhých aktivním nasloucháním

Odhalování potřeb zákazníků pomocí dotazování a poslechu

Pokud plně nerozumíte potřebám vašeho zákazníka máte jen malou naději, že mu prodáte ten správný produkt. Tato lekce vám pomůže udělat krok zpět a poskytne vám klíčové dotazové a poslechové dovednosti a techniky, které vám pomohou skutečně se dostat pod kůži vašim zákazníkům, lépe poznat jejich potřeby a najít správné řešení.

Na konci této lekce budete schopni:

  • Používat různé vyvážené otázky, které vám pomohou odhalit individualní potřeby zákazníka
  • Pochopíte, které typy otázek jsou nejefektivnější
  • Projeví se vase silné a působivé poslechové dovednosti, které dají najevo vaši empatii a porozumění

KONTAKT:

E-mail: kurzy@pragoeduca.cz

Telefon: 602 216 066

Tyto stránky využívají základní soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení a jsou nezbytné pro jejich správnou funkci. Volitelně analytické cookies, které nám pomáhají porozumět, jakým způsobem návštěvníci stránky využívají.