Nároční zákazníci očekávají bleskovou službu, nejlepší kvalitu a nejlepší cenu. Myslí si o sobě, že jsou jediní zákazníci, které máte; zacházejte s nimi, jako by opravdu byli, a poskytujte jim služby, které přesahují jejich očekávání, abyste dosáhli většího uspokojení a loajality k Vaší firmě.
Tento krátký workshop vám pomůže pochopit a splnit očekávání Vašich zákazníků: Ukáže Vám dovednostmi, díky kterým budete zvládat náročné zákazníky a přeměníte jakoukoliv jejich stížnosti v příležitost.
- Předtím, než si účastníci promyslí, jak uplatní získané dovednosti, zúčastní se uvítací koktejl party, a poté si prohlédnou a procvičí použití PACES modelu
- Účastnící si z kurzu odnesou nejlepší tipy a souhrn podkladů
KONTAKT:
E-mail: kurzy@pragoeduca.cz
Telefon: 602 216 066