Víte, jak využít práci na dálku ve prospěch zaměstnavatele? Víte, že je nutné do smlouvy se zaměstnancem zadat i podmínky BOZP? Nejste si jisti, jak přistupovat k řízení pracovníků na dálku? Odmítají vedoucí pracovníci řídit pracovníky v režimu Home Office? Přesvědčte je, že je to výhodné i pro ně! Uvažujete také o zavedení home office, nebo už jste tento systém vyzkoušeli a potřebujete pro něj nastavit jasná pravidla?
Kurz je určen manažerům, HR pracovníkům a personalistům, kteří pracují s pracovněprávním vztahem tzv. Home Office – prací na dálku.
|
|
PO ABSOLVOVÁNÍ KURZU - získáte všechny potřebné informace k zavedení systému home office ve vaší společnosti, - budete si vědomi všech výhod i nevýhod práce na dálku - jak pro zaměstnavatele, tak pro zaměstnance, - získáte návod, jak nejlépe řídit podřízené na dálku. - poznáte, jak ve firmě nastavit pravidla pro práci z domova, - zjistíte, jak home office legislativně ošetřit a jak upravit smluvní vztahy i finanční podmínky.
|
|
Program 9:00-14:00
- Úvod do problematiky home office
- odborná terminologie - výhody a nevýhody práce na dálku - zavedení procesu home office do firmy.
- Home office z pohledu zaměstnavatele i zaměstnance
- BOZP z pohledu home office - řešení pracovních úrazů - problémy při zavádění home office ze strany managementu - problémy při zavádění home office ze strany zaměstnanců - home office jako benefit.
- Legislativa a pravidla pro home office
- legislativa pro home office - zákoník práce, zdravotní způsobilost - home office - tvorba vnitřního předpisu - home office - personální agenda - rady a doporučení pro zavádění home office z pohledu dokumentace.
|
Posluchači obdrží studijní materiál.
|
|
|
|
|
lektor: Bc. Ilona Bartovská - všechny kurzy lektora HR poradce a konzultant specializující se na oblast řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 3364,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 2780,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|