Harmonogram školení PRINCE2 Practitioner
1. den
9:00-9:30 otázky a odpovědi k cvičnému testu Practitioner FX02
9:30-9:50 strategie a techniky na zkoušku PRINCE2 Practitioner
9:50-10:15 prezentace projektů, se kterými by studenti chtěli pracovat během kurzu a výběr projektů
10:15-10:30 přestávka
10:30-12:30 skupinové cvičení: nácvik aplikace PRINCE2 na projekty vybrané studenty (vytvoření řídící struktury projektu, aplikování produktově orientovaného plánování a procedury řízení rizik na cvičné projekty)
12:30-13:30 oběd
13:30-16:30 alternativa 1: napsání, vyhodnocení, revize a projednání cvičného testu Practitioner FX03 jako další nácvik aplikování témat, procesů i přizpůsobování PRINCE2
alternativa 2: pokračování skupinového cvičení na nácvik aplikace zbývajících témat, procesů a přizpůsobování PRINCE2 na projekty vybrané studenty
2. den
9:00-9:20 zodpovězení jakýchkoliv zbývajících otázek týkajících se zkoušky PRINCE2 Practitioner
9:20-9:30 přestávka a příprava místnosti na zkoušku
9:30-13:00 zkouška PRINCE2 Practitioner a zpětná vazba ke školení
13:00-14:00 oběd (pokud si nepřejete oběd, prosím oznamte to trenérovi ráno)
volitelné:
14:00-16:30 diskutování o otázkách studentů týkajících se vsazování a přizpůsobování PRINCE2 jejich reálným prostředím a projektům
Výše uvedený harmonogram je orientační a je ho možné přizpůsobit podle vstupní úrovně připravenosti studentů, počtu jejich dotazů atd. za podmínky dodržení sylabu definovaného zkušebním institutem (Examination Institute – EI).
[1] Tato alternativa se použije, pouze pokud platí alespoň jedna z následujících podmínek:
· Všichni studenti ještě před kurzem napsali, vyhodnotili si a zrevidovali cvičné testy Practitioner F02 i FX03 a byly zodpovězeny všechny jejich dotazy týkající se testů
· Všichni studenti prohlásí, že další nácvik aplikace PRINCE2 na jejich cvičné projekty je pro ně důležitější než práce s cvičným testem FX03
[2] Na této části musí zůstat jen studenti, kteří mají otázky a chtějí se zúčastnit diskuse. Ostatní mohou odejít po dopsání zkoušky Practitioner.