Co je PITCH? V užším slova smyslu je PITCH prezentace projektu nebo myšlenky investorům za účelem získání kapitálu. V širším slova smyslu jde o jakoukoliv krátkou promluvu, kterou se snažíte jednoho člověka nebo skupinu osob o něčem přesvědčit. Přesný překlad do češtiny neexistuje, někdy se používají zavádějící termíny "promluva", "prezentace" nebo jednoduše "řeč". Pomocí PITCH prezentujete svůj nápad investorům. Prodejní řeč (Sales PITCH) má za úkol prodat vaše produkty. Díky minutové prezentaci (Elevator PITCH) stručně a poutavě představujete sebe a svou práci... Pohovor, který odstartuje vaši kariéru, je pitch. Rande, které vede k vášnivé milostné aféře, je PITCH. Byznys plán je PITCH. Stručný report pro vašeho šéfa je PITCH. KURZ JE URČEN
všem, kteří se chtějí naučit postavit a pronést poutavou pitch, která zůstane v paměti publika; všem, kteří se chtějí umět vyjádřit stručně, úderně, přesvědčivě, emotivně a přitom dostatečně informativně.
|
|
PO ABSOLVOVÁNÍ KURZU - budete umět přednést přesvědčivou krátkou řeč, která v publiku zanechá silné emoce a povede k uskutečnění vašich cílů, - naučíte se připravovat a posuzovat pitch pomocí tajného a účinného systému PUZ, - poučíte se z úspěchů a neúspěchů těch nejlepších, - zlepšíte své plánovací i improvizační dovednosti takovým způsobem, abyste kdykoliv dokázali vytvořit údernou pitch, - získáte pracovní sešit pro samostatnou tvorbu a vylepšování pitch.
|
|
Program 9:00-17:00
• Úvod a základní stavební kameny - co je to pitch a kde ji využít? - poučení z historie pitch, - příprava: metoda "ODP", - tajný systém pro tvorbu a posuzování pitch: "PUZ". • Inspirace pro pitch, kde byste ji možná nehledali - starověcí, středověcí a novodobí šarlatáni, - učme se od novinářů: magické titulky, perex a další kouzla, - svádění v různých kulturách a svůdná pitch, - dopisy a emaily, sociální sítě a viralita, - zdařené a nezdařené promluvy politiků, státníků a celebrit, - pitching ve filmovém a televizním průmyslu, - co se můžeme naučit od nejlepších vyjednavačů. • Typy a příklady pitch pro různé příležitosti - společné rysy i specifika různých druhů promluv, - minutová prezentace ("výtahová prezentace" - elevator pitch), - prodejní řeč (sales pitch), - pitch u pracovního oběda, - pitch projektu a myšlenky (pro investory i jiné stakeholdery), - vnitrofiremní pitch - jak prezentovat sebe a svou práci uvnitř organizace, - pitch v marketingu - prezentace firem a živnostníků, vize, mise firmy a jiné praktické aplikace, - životopisy, pracovní pohovory a pitch. • „Ditch the Pitch“ aneb když je třeba improvizovat - jak na nepřipravenou řeč, - imaginace, konverzace a improvizace. • Průběžný trénink a tvorba vlastní řeči. Na základě poznatků ze semináře si každý účastník vytvoří svou vlastní řeč (pitch), nebo zdokonalí existující. Přímo na místě obdrží zpětnou vazbu od lektora a dalších účastníků.
|
|
|
|
|
|
lektor: Ing. Vít Prokůpek - všechny kurzy lektora profesionální vyjednavač, lektor a kouč, odborník na psychologii ovlivňování
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 5808,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 4800,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|