Témata kurzů > Manažerské dovednosti a osobní rozvoj > Obchodní znalosti, dovednosti a nákup

Klientský přístup - proklientsky orientovaná komunikace

Máte skvělý produkt, ale pracovníky, kteří neumí jednat s klienty? Objevují se stížnosti na jednání Vašich zaměstnanců? → Potřebujete zkvalitnit komunikaci s klienty.
Chcete podpořit dobré jméno společnosti? →Potřebujete posílit důvěru klientů v organizaci nebo ve Váš produkt.

Kurz je určen všem, kteří pracují s klienty, zákazníky, odběrateli, dodavateli a chtějí nalézt způsob, jak s nimi jednat tak, aby byli spokojeni, ale zároveň nepožadovali příliš mnoho nadstandardů.
PO ABSOLVOVÁNÍ KURZU
- naučíte se rozpoznávat různé potřeby klientů,
- budete umět budovat dlouhodobý vztah s klientem,
- budete vědět, jak dosáhnout spokojenosti obou stran - klienta i sebe,
- budete umět předcházet náročným situacím s klienty,
- budete připraveni na zvládání obtížných situací s klienty,
- budete si umět získat zpětnou vazbu o spokojenosti klienta.

Program       9:00-15:30

• Typologie klienta.
• Různé potřeby klienta.
• Budování vztahu s klientem.
• Projevy klientského přístupu v komunikaci osobní, telefonické i písemné.
• Zvládání náročných rozhovorů s klientem.
• Klient – zdroj referencí.
• Zvládání stížností a námitek, nácvik obtížných rozhovorů.
• Prostředky pro získání zpětné vazby.

lektor:
Ing. Ivica Másilková - všechny kurzy lektora
konzultantka v oblasti HR, lektorka měkkých a manažerských dovedností, i odborných kurzů pro personalisty. Odborný garant a pozorovatel na Assessment Centre a Development Centre (AC/DC). Při své práci využívá koučovací přístup.
Datum Variabilní symbol Místo konání
Termín dle dohody.
cena: 9971,- Kč (včetně 21% DPH)
cena: 8240,- Kč (bez DPH)
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz


Tyto stránky využívají základní soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení a jsou nezbytné pro jejich správnou funkci. Volitelně analytické cookies, které nám pomáhají porozumět, jakým způsobem návštěvníci stránky využívají.