Co rozhoduje o úspěchu při jednání? Jak řešit námitky zákazníka? Umíte vnímat správně nákupní signály zákazníka?
Kurz je určen obchodním manažerům, obchodním zástupcům, prodejcům, majitelům menších firem a dalším zájemcům, kteří si chtějí prohloubit obchodní znalosti a dovednosti a stát se úspěšnějšími při obchodních jednáních.
|
|
Po absolvování kurzu
- budete znát způsoby, jak nejefektivněji vést rozhovor se zákazníkem,
- budete umět zvládat námitky zákazníka,
- budete vědět, jak nejlépe prodat svůj produkt a službu,
- získáte přehled o nákupních motivech svých zákazníků,
- usnadníte zákazníkovi rozhodnutí o koupi Vašeho produktu,
- budete mít zpracovaný plán, v čem se ještě zlepšit.
|
|
Program 9:00 - 16:00
• Role obchodníka firmy - prodejní jednání, - popis práce obchodníka, - dobrá a špatná služba, - úspěšný obchodník, - vztah prodávající – kupující. • Kontakt se zákazníkem - navázání kontaktu, - první dojem, - řeč těla. • Zjišťování potřeb - proč nakupujeme, - otázky a aktivní naslouchání, - zjištění přání zákazníka, - vedení rozhovoru. • Prodej služeb na základě zjištěných potřeb - vlastnost – užitek, - doplňkový a dodatkový prodej, - prezentace ceny, - překonávání námitek. • Zakončení jednání - nákupní signály, - základní uzavírací techniky, - následné činnosti. • Pozitivní přístup - pozitivní přístup k řešení problémů, - pozitivní vyjadřování - pozitivní přístup – náměty.
|
posluchači obdrží studijní materiál
|
|
|
|
|
lektor: Bc. František Gráfek - všechny kurzy lektora lektor a trenér v oblasti manažerských a obchodních dovedností
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 9390,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 7825,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|