Chcete zvýšit tržby? Jsou vaši zákazníci skutečně spokojení s Vašimi službami? Chtěli byste zvýšit spokojenost Vašich zákazníků a prodávat více?
Existuje jen jeden šéf. Zákazník. A ten může propustit kohokoli ve firmě od generálního ředitele dolů jen tím, že své peníze utratí jinde. Sam Walton
Váš nejlepší prodejce je spokojený zákazník. Váš největší škůdce je zklamaný zákazník. Anonym
Kurz je určen manažerům prodejních týmů a všem manažerům, jejichž týmy mají na starosti kontakt se zákazníky (od reklamačních a servisních oddělení až po recepce a personál hotelů a zdravotnických zařízení).
|
|
Po absolvování kurzu
- budete vědět, co chce a jak myslí zákazník,
- budete umět vést tým k zaměření na spokojenost zákazníka,
- naučíte se zjistit očekávání klienta,
- budete umět ovlivnit očekávání klienta,
- budete umět zvýšit loajalitu zákazníků.
|
|
Program 9:00 - 16:00
• Jak vést tým k pozitivnímu vztahu k zákazníkovi. • Jak rozvíjet firemní kulturu k pozitivnímu vztahu k zákazníkovi. • Jak zjistit, co zákazník chce a co skutečně potřebuje. • Jak zjistit, jak byl zákazník spokojen. • Jak zvládnout emoce zákazníků. • Jak ovlivnit očekávání zákazníků. • Jak zapojit zákazníky do řešení. • Jak dosáhnout spokojenosti zákazníka. • Jak dosáhnout, aby se zákazník vracel.
Workshop je velmi interaktivní. Budete pracovat v párech a týmech. Účastníci si vytvoří svůj akční plán, jak jednat se zákazníky a docílit jejich spokojenosti.
|
posluchači obdrží studijní materiál
|
|
|
|
|
lektor: Ing. Martin Bednář, MBA - všechny kurzy lektora trenér, kouč a konzultant s mnohaletou praxí na manažerských pozicích a v obchodu
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 9590,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 7926,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|