Víte, že nejlepší způsob řešení konfliktu je předejít mu?
Kurz je určen manažerům na jakémkoliv stupni řízení a každému, kdo chce předcházet konfliktům, příp. je řešit s nadhledem a v klidu.
|
|
Po absolvování kurzu
- budete umět konfliktům předcházet, čímž se významně zredukuje počet konfliktních situací,
- budete vědět, jak konflikt probíhá a to Vám umožní řešit jej včas a s pozitivním výsledkem,
- budete umět využít pozitivních aspektů konfliktu pro vyšší efektivitu týmové práce a zlepšení vztahů na pracovišti,
- budete umět jednat s lidmi v emočně vypjatých situacích,
- ušetříte spoustu času a budete spokojenější.
|
|
Program 9:00 - 16:00
• Definice konfliktu, aspekty konfliktu a postoj ke konfliktu. • Dlouhodobé a krátkodobé konflikty, problémy řešitelné a neřešitelné. • Vývoj konfliktu. • Styly řešení konfliktu. • Pozice a zájmy. • Jak předcházet konfliktům. • Komunikační dovednosti pro zvládání konfliktů. - Asertivní techniky (aktivní naslouchání, základní myšlenka, empatie a zrcadlení pocitů, práce s hlasem, ústupový manévr). • Jak jednat s lidmi v emocích a jak ovládnout své vlastní emoce. • Řešení typických konfliktních situací dle zadání účastníků.
|
Posluchači obdrží studijní materiál
|
|
|
|
|
lektor: Mgr. Yveta Rychtaříková - všechny kurzy lektora lektorka, trenérka a konzultantka v oblasti personalistiky, měkkých manažerských dovedností a osobního rozvoje
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 4490,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 3742,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|