Co rozumíte pod pojmem prodej? Víte, co vše obsahuje příprava na návštěvu u zákazníka? Jaká je role obchodníka? Co rozhoduje o úspěchu obchodníka?
Kurz je určen obchodním manažerům, obchodním zástupcům, prodejcům, majitelům menších firem a dalším zájemcům, jejichž úkolem je motivovat klienty, zákazníky k nákupu produktů, služeb se zaměřením zejména na uzavření dohody, závazku o prodeji, koupi.
|
|
Po absolvování kurzu
- budete znát to, co dělá rozdíl mezi dobrou a špatnou službou zákazníkovi,
- budete vědět, jak se pro své zákazníky stát tím správným partnerem,
- získáte větší sebejistotu při svém vystupování,
- budete mít jasný plán, jak jednat s tím správným zákazníkem,
- usnadníte si zahájení jednání se zákazníkem i celý průběh jednání,
- ušetříte čas tím, že budete dobře připraveni.
|
|
Program 9:00 - 16:00
• Přístup k zákazníkům - prodej a role obchodníka, - vztah prodávající a kupující, - příprava. • Zahájení obchodního jednání - první dojem, - Ratio x Emotio, - pozitivní přístup. • Zjištění potřeb - motivy a potřeby, - otázky, - aktivní naslouchání. • Nabídka - vlastnosti, výhody, přínos, - prodejní argumenty pro GTS. • Řešení námitek - čtyři kroky řešení námitek, - techniky řešení námitek. • Uzavření obchodu - kupní signály, - techniky uzavření obchodu.
|
posluchači obdrží studijní materiál
|
|
|
|
|
lektor: Bc. František Gráfek - všechny kurzy lektora lektor a trenér v oblasti manažerských a obchodních dovedností
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 9390,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 7825,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|