Témata kurzů > Manažerské dovednosti a osobní rozvoj > Obchodní znalosti, dovednosti a nákup

Efektivní obchodní spolupráce s klíčovými zákazníky

Nevíte, jak prohloubit vztah se svými zákazníky?
Potřebujete získat stabilnější pozici a zajistit si potřebný obrat?

 

Po absolvování kurzu:

  • budete vědět, jak si pevněji řídit vztah s klíčovými zákazníky,
  • získáte tipy jak předcházet rizikům při obchodní spolupráci,
  • budete mít zpracovaný plán rozvoje spolupráce pro Vašeho klíčového zákazníka.

Program       9.00 - 16.00

• Obecné zásady prodeje klíčovým zákazníkům
- příprava na „složitější“ jednání,
- vyjednávání: pincipy, cíle a proces,
- uzavření obchodu, vyhodnocení vyjednávání, implementace dohod.
• Klíčoví zákazníci
- jejich charakteristika,
- komunikace  /příležitosti a úskalí/,
- soulad Vašich cílů a cílů/potřeb/očekávání klíčového zákazníka,
- příležitosti pro rozvíjení prodeje a upevnění vztahu, 
- rizika obchodní spolupráce s „náročnými“ zákazníky a tipy, jak jim předcházet.
• Tvorba rozvojového plánu - konkrétní kroky, které uděláte v následujících měsících  /Vaše strategie, aby se Vás zákazník držel víc než kdykoli předtím/.

Posluchači obdrží studijní materiál

Datum Variabilní symbol Místo konání
Termín dle dohody.
cena: ,- Kč (osvobozeno od DPH)
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz


Tyto stránky využívají základní soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení a jsou nezbytné pro jejich správnou funkci. Volitelně analytické cookies, které nám pomáhají porozumět, jakým způsobem návštěvníci stránky využívají.