Nevíte, jak prohloubit vztah se svými zákazníky? Potřebujete získat stabilnější pozici a zajistit si potřebný obrat?
|
|
Po absolvování kurzu:
- budete vědět, jak si pevněji řídit vztah s klíčovými zákazníky,
- získáte tipy jak předcházet rizikům při obchodní spolupráci,
- budete mít zpracovaný plán rozvoje spolupráce pro Vašeho klíčového zákazníka.
|
|
Program 9.00 - 16.00
• Obecné zásady prodeje klíčovým zákazníkům - příprava na „složitější“ jednání, - vyjednávání: pincipy, cíle a proces, - uzavření obchodu, vyhodnocení vyjednávání, implementace dohod. • Klíčoví zákazníci - jejich charakteristika, - komunikace /příležitosti a úskalí/, - soulad Vašich cílů a cílů/potřeb/očekávání klíčového zákazníka, - příležitosti pro rozvíjení prodeje a upevnění vztahu, - rizika obchodní spolupráce s „náročnými“ zákazníky a tipy, jak jim předcházet. • Tvorba rozvojového plánu - konkrétní kroky, které uděláte v následujících měsících /Vaše strategie, aby se Vás zákazník držel víc než kdykoli předtím/.
|
Posluchači obdrží studijní materiál
|
|
|
|
|
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: ,- Kč (osvobozeno od DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|