Máte skvělý produkt, ale pracovníky, kteří neumí jednat s klienty? Objevují se stížnosti na jednání Vašich zaměstnanců? → Potřebujete zkvalitnit komunikaci s klienty. Chcete podpořit dobré jméno společnosti? →Potřebujete posílit důvěru klientů v organizaci nebo ve Váš produkt.
Kurz je určen všem, kteří pracují s klienty, zákazníky, odběrateli, dodavateli a chtějí nalézt způsob, jak s nimi jednat tak, aby byli spokojeni, ale zároveň nepožadovali příliš mnoho nadstandardů.
|
|
PO ABSOLVOVÁNÍ KURZU - naučíte se rozpoznávat různé potřeby klientů, - budete umět budovat dlouhodobý vztah s klientem, - budete vědět, jak dosáhnout spokojenosti obou stran - klienta i sebe, - budete umět předcházet náročným situacím s klienty, - budete připraveni na zvládání obtížných situací s klienty, - budete si umět získat zpětnou vazbu o spokojenosti klienta.
|
|
Program 9:00-15:30
• Typologie klienta. • Různé potřeby klienta. • Budování vztahu s klientem. • Projevy klientského přístupu v komunikaci osobní, telefonické i písemné. • Zvládání náročných rozhovorů s klientem. • Klient – zdroj referencí. • Zvládání stížností a námitek, nácvik obtížných rozhovorů. • Prostředky pro získání zpětné vazby.
|
|
|
|
|
|
lektor: Ing. Ivica Másilková - všechny kurzy lektora konzultantka v oblasti HR, lektorka měkkých a manažerských dovedností, i odborných kurzů pro personalisty. Odborný garant a pozorovatel na Assessment Centre a Development Centre (AC/DC). Při své práci využívá koučovací přístup.
|
Datum |
Variabilní symbol |
Místo konání |
Termín dle dohody. |
|
cena: 9971,- Kč (včetně 21% DPH) cena: 8240,- Kč (bez DPH)
|
|
tel.: 602 216 066, kurzy@pragoeduca.cz
|